Εάν έχετε βαρεθεί να μετράτε προβατάκια, είναι καιρός να δοκιμάσετε μερικές εναλλακτικές τεχνικές για να αντιμετωπίσετε την αϋπνία.

Το Yahoo Health παρουσιάζει μερικές έξυπνες λύσεις που θα σας βοηθήσουν να απολαύσετε ένα πιο ξεκούραστο και ήσυχο ύπνο.

1. Η τεχνική 4-7-8

– Εισπνέετε από τη μύτη μετρώντας μέχρι το 4

– Κρατάτε την αναπνοή σας μετρώντας μέχρι το 7

– Εκπνέετε από το στόμα μετρώντας μέχρι το 8

2. Περιορισμός ύπνου

– Μετρήστε πόσες ώρες κοιμάστε κάθε βράδυ

– Διατηρήστε αυτό το πρόγραμμα ύπνου για μερικές ημέρες

– Σταδιακά, αρχίστε να ξαπλώνετε στο κρεβάτι νωρίτερα κατά 15 λεπτά κάθε φορά, μέχρι να φτάσετε να κοιμάστε σταθερά 7-8 ώρες κάθε βράδυ

Στόχος της δημοφιλούς τεχνικής είναι να μειώσετε το χρόνο που περνάτε στο κρεβάτι χωρίς να κοιμάστε και να αυξήσετε σταδιακά τις ώρες ύπνου.

3. Βρώμη πριν τον ύπνο

Οι υδατάνθρακες της βρώμης προωθούν τη χαλάρωση και εντείνουν το αίσθημα υπνηλίας.

4. Φανταστείτε ότι είστε σε διακοπές

Χρησιμοποιήστε τη φαντασία σας για να «ταξιδέψετε» σε μέρη όπου απολαύσατε στο παρελθόν γαλήνιο ύπνο.

5. Σκεφτείτε ένα παραμύθι

Η ανάμνηση μιας οικείας ιστορίας, όπως η ιστορία του Αλαντίν, λειτουργεί περίπου όπως το να μετράτε προβατάκια.

Αϋπνία: Νικήστε την με 5 έξυπνες εναλλακτικές στρατηγικές

Δείτε κι αυτό:

Οι διαταραχές του ύπνου μέσα από φωτογραφίες
Υποφέρετε από αϋπνίες: Το απλό γιατροσόφι που θα σας βοηθήσει

Πηγή: onmed.gr