της Κατερίνας Ζουμποπούλου Personal Trainer – TRX Ιnstructor

Η προπόνηση με ιμάντες ήρθε για να μείνει και να μας κάνει τα χατίρια γιατί με την σωστή επιλογή του πιστοποιημένου Trx Trainer ο οποίος έχει την εμπειρία και τις γνώσεις να μας δώσει σώμα που έχουμε ονειρευτεί και μάλιστα σε πολύ σύντομο χρόνο.

1.Trx Squat Jump

Mε ασκήσεις TRX χτίζεις πόδια για...πασαρέλα!

Αυτή η cardio άσκηση βελτιώνει σε μέγιστο βαθμό τους τετρακεφάλους μυες γιατί από θέση καθίσματος και πατώντας στις μύτες των ποδιών μας κάνουμε άλμα κρατώντας σε εγρήγορση τους συγκεκριμένους μυς ενώ ταυτόχρονα με τα άλματα ελέγχουμε με εξαιρετικό τρόπο την ισορροπία και την δυναμική του σώματός μας.

2.Trx Step Back Lung

Mε ασκήσεις TRX χτίζεις πόδια για...πασαρέλα!

Στη συγκεκριμένη άσκηση τοποθετούμε το ένα πόδι στους υποδοχείς ποδιών του ιμάντα και με άλλο προσπαθούμε να κάνουμε κάθισμα φροντίζοντας να κρατήσουμε το γόνατό μας σε ευθυγράμμιση με τους γοφούς και να γυρίσουμε και πάλι στην αρχική μας θέση. Η άσκηση απαιτεί πολύ καλή ισορροπία.

3.Trx Single Leg Squat

Mε ασκήσεις TRX χτίζεις πόδια για...πασαρέλα!

Τοποθετούμε το σώμα μας σε όρθια θέση κατά μέτωπο στον ιμάντα και μεταφέρουμε το βάρος μας από το ένα πόδι φέρνοντας το άλλο πόδι μπροστά κάνοντας κάθισμα ρίχνοντας τα ισχία πίσω προς τα κάτω μέχρι το γόνατο να είναι λυγισμένο σε 90 μοίρες.

Συμπεριλαμβάνοντας στο πρόγραμμά σας τις παραπάνω ασκήσεις 2 με 3 φορές την εβδομάδα θα δείτε εσείς και οι γύρω σας τα πόδια σας να είναι καλλίγραμμα όσο ποτέ!!!

ΠΗΓΗ: zougla.gr