της Ηλιάνας Ηλιοπούλου Διαιτολόγος Διατροφολόγος 

Παράλληλα με τη φυσική δραστηριότητα που θα μας εξασφαλίσει το κολύμπι και οι υπόλοιπες αθλοπαιδιές στην θάλασσα πρέπει να έχουμε οργανώσει και την διατροφή μας.

Η ζέστη έχει κάνει την εμφάνιση της και λίγο πολύ όλοι μας σκεφτόμαστε πότε θα οργανώσουμε κάποια εξόρμηση σε κοντινή παραλία! Είναι πολύ ωραία ιδέα λοιπόν παράλληλα με τη φυσική δραστηριότητα που θα μας εξασφαλίσει το κολύμπι και οι υπόλοιπες αθλοπαιδιές στην θάλασσα να έχουμε οργανώσει και την διατροφή μας, εξασφαλίζοντας «έξυπνα» σνακ για την παραλία! Σνακ που θα μας γεμίσουν με ενέργεια, που θα μας βοηθήσουν να αισθανθούμε κορεσμό χωρίς να μας δίνουν πολλές θερμίδες και παράλληλα σνακ που θα μας ενυδατώνουν, διότι μην ξεχνάτε πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η σωστή ενυδάτωση όσο βρισκόμαστε εκτεθειμένοι στον ήλιο !

Ξεκινώντας λοιπόν το μυαλό όλων μας πάει στα φρούτα ! Τα φρούτα αποτελούν μια εξαιρετική επιλογή για την παραλία! Προτιμήστε τα σε σχέση με τους φρέσκους χυμούς που μπορείτε να βρείτε εκεί σε κάποιο μπαρ στην παραλία! Έχουν λιγότερες θερμίδες και μεγαλύτερη ικανότητα πρόκλησης κορεσμού! Προτιμείστε φρούτα που μεταφέρονται εύκολα και δεν θα σας ταλαιπωρήσουν όπως τα νεκταρίνια, οι γιαρμάδες, τα βερίκοκα και τα κεράσια. Ωστόσο, για εκείνους που έχουν ψυγείο παραλίας, το οποίο αποτελεί καλή επένδυση αν σκεφτεί κανείς ότι θα το κρατήσει για πάντα, μπορούν να επιλέξουν και φρέσκα φρούτα όπως καρπούζι ή πεπόνι και να τα διατηρήσουν σε ένα μικρό τάπερ μέσα στο ψυγείο. Τα φρούτα αυτά έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό και θα σας βοηθήσουν και να ενυδατωθείτε. Το ίδιο ακριβώς μπορείτε να το πετύχετε και με στικς καρότου/αγγουριού, που είναι πολύ υγιεινά και φέρνουν επίσης κορεσμό χωρίς να σας φορτώνουν με περιττές θερμίδες.

Για όσους πρόκειται να μείνουν λίγο παραπάνω στην παραλία και τα φρούτα δεν πρόκειται να τους «κρατήσουν», η επόμενη επιλογή είναι οι ανάλατοι ξηροί καρποί, οι οποίοι αποτελούν καλή ΠΗΓΗ: zougla.gr