Εντάξει, όλοι το έχουμε κάνει κάποια στιγμή στη ζωή μας.

Εκεί που νιώθουμε ότι δε μπορεί να μας πάρει ο ύπνος γιατί η κοιλιά μας γουργουρίζει δαιμονισμένα, πετάμε από πάνω μας τα σκεπάσματα και τρέχουμε ακροποδητί προς το ψυγείο. Για να μην χαλάσουμε όμως τη δίαιτα μας και το κορμί που με κόπο χτίζουμε, ιδού μερικές νόστιμες, υγιεινές και χαμηλοθερμιδικές προτάσεις!

1. Ποπ-κορν.
Αυτές οι νόστιμες νιφάδες καλαμποκιού θα σε χορτάσουν και δε θα σε παχύνουν αφού έχουν μόνο 30 θερμίδες το φλιτζάνι. Εννοείται μην πάρεις έτοιμα, και στην παρασκευή τους προτίμησε ελάχιστο λάδι. Μπορείς να προσθέσεις αλάτι Ιμαλαϊων για έξτρα νοστιμιά!

2. Καρότα baby.
Πολύ θρεπτικά και ό,τι πρέπει για τέτοιες στιγμές κρίσεων πείνας. Θα σε κρατήσουν για ώρα με αίσθηση πληρότητας στο στομάχι και μόνο με 4 θερμίδες. Μπορείς να τα συνοδεύσεις με ξίδι.

Για να δεις ποια τρόφιμα θα σε χορτάσουν χωρίς να σε παχύνουν πάτησε εδώ… ΠΗΓΗ: zougla.gr