Η τριβή που προκαλείται στους μηρούς όταν  ιδρώνουμε, προκαλεί  οδυνηρό εξάνθημα. Καθώς οι γυναίκες έχουν την τάση να παίρνουν περισσότερο βάρος στους μηρούς τους,η τριβή του δέρματος σε αυτή την περιοχή είναι αρκετά κοινό πρόβλημα.  Το βίντεο που πρόκειται να παρακολουθήσετε παρακάτω, προσφέρει αρκ…


Η τριβή που προκαλείται στους μηρούς όταν  ιδρώνουμε, προκαλεί  οδυνηρό εξάνθημα. Καθώς οι γυναίκες έχουν την τάση να παίρνουν περισσότερο βάρος στους μηρούς τους,η τριβή του δέρματος σε αυτή την περιοχή είναι αρκετά κοινό πρόβλημα.  Το βίντεο που πρόκειται να παρακολουθήσετε παρακάτω, προσφέρει αρκετές μεγάλες κόλπα για την πρόληψη του πόνου της φθοράς από την εμφάνιση αυτό το καλοκαίρι.

Η καλύτερη λύση για τις ρυτίδες που έχετε ακούσει ποτέ! Χρησιμοποιήστε το και ξεχάστε τις ρυτίδες!

1. Φοράτε σορτς αντί για φούστες ή φορέματα: 
Ενώ αισθάνεστε το δροσερό καλοκαιρινό αεράκι να φυσά γύρω από τα πόδια σας, οι φούστες και τα φορέματα δεν σας προσφέρουν καμία προστασία στο δέρμα των μηρών.  Ένα σορτσάκι μπορεί να είναι καλύτερη επιλογή.

2.  Δοκιμάστε ποδηλατικά σορτς  κάτω από τις φούστες.

Αν απλά δεν θέλετε να παρακάμψετε τις αγαπημένες σας φούστες, φορέστε ένα ποδηλατικό σορτς κάτω από τη φούστα σας. Τα συγκεκριμένα σορτς είναι σχεδιασμένα για να τραβάνε την υγρασία μακριά από το δέρμα σας και να προστατεύουν τους μηρούς σας από την τριβή.
3. Απλώστε παιδική κρέμα συγκάματος.
Δεν είναι η πιο ρομαντική ιδέα, αλλά οι γονείς έχουν χρησιμοποιήσει αυτή την κρέμα  για να κρατήσουν τα κουτσούβελα τους άνετα με τις πάνες για δεκαετίες. Η κρέμα συγκάματος περιέχει οξείδιο του ψευδαργύρου, που είναι αντιβακτηριακό. Εφαρμόστε στους μηρούς περιοχή και απαλλαγείτε από το καλοκαιρινό έγκαυμα λόγο τριβής.
4. Εφαρμόστε αντιιδρωτικό αποσμητικό στο εσωτερικό των μηρών σας. 
 Αυτό το είδος του αποσμητικού δρα εμποδίζοντας τον ιδρώτα από το να βγει στην επιφάνεια του δέρματος σας. Χωρίς ιδρώτα δεν θα υπάρξει και εξάνθημα.
5. Το λάδι καρύδας.
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κρατήσει το δέρμα σας ανέπαφο αυτό το καλοκαίρι. Το λάδι καρύδας έχει  αντιβακτηριακές ιδιότητες που μπορεί να βοηθήσουν στην πρόληψη των βακτηρίων που συσσωρεύονται από τον ιδρώτα και τη βρωμιά.
6. Να φοράτε καλτσοδέτες για να κρατήσετε τους μηρούς σας χώρια.
Η λύση αυτή είναι πιο σέξι από τα ποδηλατικά σορτς  και τις κρέμες συγκάματος.Οι καλτσοδέτες γλιστρούν γύρω από τους μηρούς σας και κρατάνε το δέρμα σας προστατευμένο από την τριβή.
7. Χρησιμοποιήστε ένα λιπαντικό λάδι. 
Ναι. Καλά διαβάσατε. Το ίδιο λιπαντικό που χρησιμοποιείτε σε πιο προσωπικές στιγμές, θα μπορούσε να αποτρέψει τους ερεθισμούς.
  8. Εφαρμογή ταλκ.
Ρίξτε λίγο ταλκ στους μηρούς σας  πριν βγείτε έξω. Η σκόνη κρατά το δέρμα σας ξηρό και αποτρέπει την τριβή.

Πηγή: daddy-cool.gr

Διαβάστε περισσότερα…

Πηγή: fanpage.gr