Δεν υπάρχει λόγος να απελπίζεσαι! Λύση υπάρχει, απλά δεν βρίσκεται σε συγκεκριμένη δίαιτα! «Με μία συγκεκριμένη διατροφή, δεν είναι δυνατό να χαθεί το σωματικό λίπος αποκλειστικά από την περιφέρεια. Μια ορθά συντασσόμενη διατροφική θεραπεία, θα αποφέρει καρπούς στη συνολική εικόνα του σώματος» τονίζ…


Δεν υπάρχει λόγος να απελπίζεσαι! Λύση υπάρχει, απλά δεν βρίσκεται σε συγκεκριμένη δίαιτα! «Με μία συγκεκριμένη διατροφή, δεν είναι δυνατό να χαθεί το σωματικό λίπος αποκλειστικά από την περιφέρεια. Μια ορθά συντασσόμενη διατροφική θεραπεία, θα αποφέρει καρπούς στη συνολική εικόνα του σώματος» τονίζει οι διαιτολόγοι. Άρα χάνοντας το περιττό λίπος, θα απαλλαχθείς και από το λίπος που περιττεύει από τα ψωμάκια.

Είναι τα ψωμάκια στο DNA σου;
Έχεις διαβάσει για το σωματότυπο αχλάδι! Γνωρίζεις πως πρόκειται για σωματοδομή που εμφανίζεται κατά κύριο λόγο στις γυναίκες. Όμως αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο… Ο γυναικείος οργανισμός έχει ανάγκη από λίπος για πρακτικούς λόγους. Μία γυναίκα θα μπορέσει να αντεπεξέλθει καλύτερα στις ανάγκες της κυοφορίας και κύησης, αν έχει λίγο περισσότερο σωματικό λίπος στη περιφέρεια, διότι θα προστατέψει την υγεία του σκελετικού της συστήματος και δεν θα υπερφορτίζεται στις συσπάσεις και στη δύναμη, όπου ενδεχομένως θα χρειασθεί να καταβάλλει.

Αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορείς να δεις σημαντική αλλαγή στο σώμα σου και να μην αναζητάς κάθε μέρα το αξεσουάρ που θα «σβήσει» τα επίμαχα σημεία από τα αδιάκριτα βλέματα!

Εσείς μάθατε τον νέο τρόπο αδυνατίσματος; 17 κιλά σε 22 μέρες!

Δες παρακάτω πολύτιμες συμβουλές για να το πετύχεις:

1. Προσπάθησε να αυξήσεις τη φυσική σου δραστηριότητα σε τουλάχιστον 45′ την ημέρα! Ακόμη και το περπάτημα ή ένα χαλαρό τρέξιμο θα κάνει πολύ καλά τη δουλειά. Γενικότερα η αερόβια άσκηση -τρέξιμο, jogging, ποδήλατο, χορός κτλ – είναι η νούμερο ένα επιλογή ώστε να χάσεις πόντους από εκεί που επιθυμείς…

2. Περιόρισε σιγά σιγά τις «κενές» θερμίδες! Σημασία δεν έχει μόνο πόσες θερμίδες λαμβάνεις, αλλά και από που τις παίρνεις! Οι «κενές» θερμίδες έχουν την ιδιότητα να… συγκεντρώνονται στα προβληματικά σημεία, εντείνοντας το πρόβλημα. Περιόρισε λοιπόν τα αναψυκτικά, τα αλκοολούχα ποτά και αλμυρά σνακ

3. Μην αμελείς ποτέ τα φρούτα και τα λαχανικά! Αν δεν το έχεις κάνει ήδη, φρόντισε να καθιερώσεις βαθμιαία την ημερήσια κατανάλωση σε λαχανικά και φρούτα που θα μπλοκάρουν το λίπος από το να αποθηκευτεί στο σώμα σου.
4. Γαλακτοκομικά ΝΑΙ, πλήρη σε λιπαρά ΟΧΙ!
 Καλό είναι τα γαλακτοκομικά σου -γάλα, γιαούρτι, τυρί- να είναι μέχρι 2% λιπαρών! Απόφυγε τα προϊόντα με περισσότερα, αλλά και εκείνα με λιγότερα λιπαρά.
5. Πες όχι στους «λάθος» συνδυασμούς!
Προμηθεύτηκες το γιαουρτάκι σου, αγόρασες φρέσκα φρούτα και δεν βλέπεις την ώρα να ετοιμάσεις ένα ωραίο επιδόρπιο με φρούτα! Κι όμως ο συνδυασμός αυτός επιβαρύνει τα ψωμάκια! Απόφυγε τρόφιμα με συνδυασμούς, διότι προσφέρουν περισσότερα σάκχαρα και κατ’ επέκταση λίπος.

6. Μην κάνεις παρασπονδίες… Αντιστάσου στην λογική «αφού σήμερα κουράστηκα, ας φάω ένα γλυκάκι! Θα το έχω κάψει»! Ένα γλυκό εμπορίου, χωρίς να έχει υπολογισθεί στο διαιτολόγιο μας, μπορεί να είναι θερμιδικά καταστροφικό.

Extra tip: Αν με βάση τους δείκτες υγείας είναι εμφανές το πλεονάζων λίπος, τότε να συμβουλευθείς ειδικό διαιτολόγο – διατροφολόγο.

Πηγή

Διαβάστε περισσότερα…

Πηγή: fanpage.gr